Johtokunta

Kyläyhdistyksen toimintaa organisoi vuosittain syyskokouksessa valittava johtokunta.

Vuoden 2024 johtokuntaan kuuluvat

• Johanna Kärhä (pj)
  • Ari Heino (sihteeri)
  • Harri Kemppainen
  • Unto Lehtinen
  • Päivi Pohjola
  • Mirja Salonen
  • Aki Teräntö
  • Marjo Virtanen (varapj)

Varajäsen: Pirjo Haakana

Jäsenet

Yhdistyksen toimintaan ja tapahtumien järjestämiseen voi osallistua myös kuulumatta johtokuntaan. Tämä on jopa toivottavaa! Erityisesti maauimalan ylläpitoon liittyviin talkoisiin (järjestetään ainakin joka kevät ja syksy) tarvitaan paljon käsipareja. Ota yhteyttä, jos haluaisit tavalla tai toisella olla mukana tekemässä! Seuraa myös talkoo- yms. tiedotuksia Facebookissa, syöte myös etusivulla.

Jäsenedut

• Alennusta maauimalan lipuista ja mahdollisuus käyttää sarjakortteja
  • Kyrön Kulta-Kellossa 10 % alennus normaalihintaisista tuotteista

Jäseneksi liittyminen

Kuka tahansa voi liittyä Kyrön Seudun Kyläyhdistyksen jäseneksi! Alle 15-vuotiaat voivat liittyä jäseneksi vain huoltajan kanssa.

Jäsenmaksu vuonna 2024 on 15 €/vuosi/jäsen TAI 35 €/vuosi/perhe (kattaa kaikki samassa taloudessa asuvat perheenjäsenet). Alle 15-vuotiailta ei peritä jäsenmaksua. Jäsenmaksun voi maksaa käteisellä tai kortilla maauimalassa. Vanhat jäsenet saavat keväisin jäsenmaksulaskun sähköpostitse. Jäsenyys jatkuu, kunnes jäsen ilmoittaa eroavansa yhdistyksestä.

Voit liittyä jäseneksi maauimalalla tai jättää jäsenhakemuksen täyttämällä allaolevan lomakkeen. Yhdellä hakemuksella voi liittyä vain yksi henkilö kerrallaan. Täytä esim. jokaista perheenjäsentä kohti oma hakemus.

• Sähköpostiosoite on tärkein yhteystieto; sen kautta lähetetään jäsenmaksulaskut keväisin ja muita tiedotteita tarpeen mukaan.
  • Alaikäisellä Sähköpostiosoitteen voi jättää tyhjäksi ja antaa sen sijaan Huoltajan sähköpostiosoite. Samaa kenttää voi käyttää myös siinä tapauksessa, että haluaa huolehtia esim. puolison tai jonkun muun sukulaisen jäsenmaksusta.
  • Syntymäaika vaaditaan vain alle 15-vuotiailta (vapautus jäsenmaksusta).
  • Lisätiedot-kenttään kannattaa alaikäisen tapauksessa laittaa huoltajan nimi. Siihen kannattaa myös kirjoittaa, haluaako maksaa jäsenmaksun/jäsenmaksut kultakin jäseneltä erikseen vai perhemaksulla.

Lomakkeeseen tai jäsenyyteen muuten liittyvissä kysymyksissä täytä lomake Yhteystiedot-sivulla.